Bewijs: de luchtreiniger in werking | Luchtreinigers en luchtzuivering

Bewijs: de luchtreiniger in werking

Wel, afgelopen maanden zat ik in een kamer vol stof. De oorzaak: in de gang had men zitten schuren aan de houten vloer, waardoor massaal veel stof van onder de deurspleet mijn kamer binnenkwam. Mijn kamer was een grote stofwolk. Ok, ik hoor u al denken "die overdrijft, hij is gewoon bezeten van schone lucht", maar niets is minder waar. Ik heb geen allergieën en ben ook niet bezeten van hyghiëne.

Nu, gelukkig beschikte ik over een luchtreiniger. 's Ochtends schijnt het zonlicht in mijn kamer, en dan valt pas echt op hoeveel stof er allemaal ronddwarrelt. Ik deed de test: ik schakelde mijn Bionair BAP luchtreiniger aan en hieronder ziet u het resultaat: de luchtreiniger werkt echt!



Al moet er natuurlijk een kantekening bij worden gemaakt. Een luchtreiniger, en in het bijzonder de mijne (hij kostte 'slechts' 79 EUR en er zijn vast veel sterke modellen op de markt), is maar een druppel op een hete plaat. Mijn kamer was uiteraard nooit helemaal stofvrij, maar ik ben van mening dat alle beetjes helpen.

0 reacties: