Ontspannend geluid van luchtzuiveraar | Luchtreinigers en luchtzuivering

Ontspannend geluid van luchtzuiveraar

Het geluid van een luchtzuiveraar vind ik eigenlijk best wel ontspannend. Sommige mensen houden van het geluid van een douche, of kletterende regen. Ik las ooit eens op het internet dat bij een marketeer, z'n beste ideeën naar boven kwamen wanneer hij onder de douche staat. Hij vroeg zich dan ook af of hij dat geluid ergens kon downloaden op internet.

Wel, als je het mij vraagt, ik vind het monotone geluid van een luchtreiniger best ontspannend. Gewoon ’s avonds in je bed liggen met de luchtreiniger op de laatste stand, zacht en veilig zoemend… Net bij sommigen het geluid van een haardroger ontspannend werkt.

Zelf laat ik m’n luchtreiniger ook regelmatig aanstaan wanneer ik aan het werk ben. Dat stoort me helemaal niet, en ondertussen worden negatieve en positieve ionen verspreid die de lucht zuiveren en stofdeeltjes naar beneden halen…

0 reacties: