Oh ironie: vuile stoffige luchtreinigers | Luchtreinigers en luchtzuivering

Oh ironie: vuile stoffige luchtreinigers


Laast kwam ik in een grote doe-het-zelfketen (waarvan ik de naam best anoniem ga laten). Ik dacht: "zouden ze hier ook luchtreinigers hebben?". Na even zoeken kwam ik in de rayon van de luchtreinigers terecht. (Ik was eerst blind afgestapt op de verwarmingsblazers en fan-heaters, die lijken er namelijk op). Erg positief was mijn indruk niet toen ik er aankwam. Integendeel! Mocht ik als klant op zoek zijn naar een luchtreiniger, zou ik er in elk geval helemaal geen meer willen kopen, op basis van wat ik daar in die winkel aantrof. Op alle toestellen lag een dikke vuile laag stof. Oh ironie: deze toestellen zouden de lucht moeten vrijhouden van stof en ander vuil maar daar lagen ze zelf bedekt onder een hoopje smurrie. Ze zagen er bovendien vrij jaren-80 uit. Ik concludeerde dat in die winkel blijkbaar niet echt vraag is naar deze apparatuur. En geef toe, het oog wil ook wat. Liever een kraaknette verpakking in een goed-ingerichte winkel dan een vuile verpakking en prehistorisch ogende toestellen die zelf vol stof liggen terwijl het verwijderen ervan net een van hun hoofdfuncties is :-S

0 reacties: