Zelf een luchtreiniger gekocht bij vandenborre | Luchtreinigers en luchtzuivering

Zelf een luchtreiniger gekocht bij vandenborre

Ik kon het niet laten... Gisteren was ik aan het rondsurfen op de website van Vandenborre.be en daar vond ik 3 luchtreinigers in gamma. Het goedkoopste model betrof de Bionair BAP 412. Kostplaatje: 79,60 EUR. Deze reiniger beschikt over een HEPA filter en ionisator. Natuurlijk klik ik dan niet meteen op de koop-knop: ik vergelijk eerst of hij niet ergens goedkoper te vinden is...

Dit was het geval bij verschillende webwinkels, maar altijd met dat zelfde addertje onder het gras: wanneer je hem uiteindelijk laat verzenden komt de totale kostprijs toch hoger te liggen. Bij Vandenborre laat je het bestelde product namelijk gratis thuisleveren, vanaf 50 EUR. Gezien deze luchtzuiveraar aan deze voorwaarden voldoet kon ik van dat voordeel genieten. Een andere doorslaggevende factor was het gemak van betalen: ik kon rechtstreeks betalen met mijn bankaccount. Dit is er mogelijk indien u klant bent bij KBC, ING of Dexia. En last but not least, als de luchtreiniger niet meer werkt of ik nood heb aan een nieuwe filter, kan ik steeds bij hen terecht.

Maandag zou de luchtreiniger toekomen en enkele maanden later mag u dan hier een review verwachten...
Het aankoopbewijs:

0 reacties: